Merken (monturen)
Monturen zijn er in vele varianten, zowel modern als klassiek. Onopvallend, lichtgewicht, randloze modellen tot exclusieve, hand gemaakte monturen. Voor welke stijl u ook kiest, het montuur moet bij uw persoonlijkheid passen en uiteraard comfortabel dragen. Graag helpen wij u bij deze keuze.
Vasuma
Tom Ford
MaxMara
MaxMara pakt dit najaar uit met een collectie die tegelijkertijd trendy en classy is. De opvallende stijlvolle lijn van confectie en accessoires en de sophisticated vrouwelijke vormen van het merk dienen als uitgangspunt voor de nieuwe creaties voor zowel zon- als optische brillen. MaxMara staat ook voor een constante zoektocht naar perfectie en evenwicht tussen materiaalelementen, vorm en kleur. Zachte nuances onderscheiden de monturen van MaxMara.
Deze collectie is bij nu bij ons in de winkel te zien.
Kaleos
Apart, stijlvol, elegant, zomaar een paar eigenschappen die zeker bij de "Kaleos" collectie passen. Ook voor de modebewuste man !
Look
Ieder moment het gevoel ervaren van eenvoud en comfort, dat is wat u ervaart bij het dragen van een Look montuur. Elke seconde van de dag genieten in stijl en spontaniteit zonder concessies te doen aan ons zelf en onze passies. Stijlvolle, comfortabele modellen in moderne kleurstellingen en gemaakt met de nieuwste technieken. Het dragen van een Look montuur geeft gewoon een heel goed gevoel.
Komono is in 2009 gestart door Raf Maes en Anton Janssens. De gedachte achter de lancering van Komono was dat ze betaalbare accessoires wilden toevoegen aan de Europese markt. Door te werken met minimalistische lijnen, inspirerende kleuren en esthetische vormgeving probeert Komono betaalbare luxe te brengen. Na horloges en zonnebrillen is Komono sinds 2016 ook gestart met een optische collectie welke u bij geselecteerde opticiens zoals Mol optiek kunt vinden.
Komono is een community vol dromers en designers die zich toewijden om perfect getimede accessoires te brengen volgens de Belgische traditie van doorzettingsvermogen en vakmanschap. Komono haalt haar inspiratie uit de latest fashion, verschillende culturen, moderne architectuur en die vertalen ze naar haar accessoires, horloges, zonnebrillen en optische monturen.
Komono's slogan luidt dan ook niet voor niets: KOMONO is the perfect blend of vision and time.
Komono zelf betekent "kleine dingen" en de naam is voortgekomen door een reis naar Japan waarop de twee eigenaren elkaar voor het eerst hebben ontmoet.
Brett
Voor de ontwerpers van het nieuwe Franse brillenmerk BRETT zijn echte mannen tegelijkertijd gentlemen en bad boys. Een flink contrast dus, maar dat is ook waar het merk zijn bestaansrecht aan ontleent. Want ook de coole monturen van BRETT kenmerken zich door tegenstellingen en contrasten.Wat van voren gezien een mooie dunne rand is, kan vanuit een ander perspectief juist zwaar en grof zijn. De ontwerpers lieten zich vooral inspireren door The Persuaders, een waanzinnig populaire tv-serie uit de jaren zeventig waarin Roger Moore en Tony Curtis de hoofdrollen speelden.
Jaguar
De traditionele waarden van het merk Jaguar zijn: luxe en elegantie, superieure kwaliteit en exclusiviteit. De correctiemonturen van jaguar combineren een uitzonderlijk design met technische perfectie en stijlvolle luxe.
Henry Julien
Henry Jullien is één van de oudste, in de jura gevestigde Franse brillenproducenten. Van oudsher is de jura het centrum van de optiek in Frankrijk. Bij Henry Jullien wordt alles van de bril in eigen huis gemaakt. Als enige bedrijf in de wereld maakt deze fabrikant de brillen nog altijd van duurzame walsdoublé. Dat vergt een bijzondere techniek, maar dat beheerst Henry Jullien inmiddels al sinds 1921. Daarmee zijn ze ook bekend geworden in de hele wereld en dat zijn ze nog altijd. Ook in Nederland is Henry Jullien een begrip, mede door de enorme lange levensduur en chique uitstraling.
Germano Gambini
De trend voor het komende jaar!
De "lichte lijn" is afkomstig van het potlood van Germano Gambini in de jaren '70, met als doel , het gezicht niet volledig te bedekken.
Eenvoudige lijnen, originaliteit in vormen en heldere kleuren.
De lichte Germano Gambini bril, is aanpasbaar aan elk gezicht.
Dutz
Dutz maakt de stap van een standaard bril naar een modische bril door aparte, kleurrijke details op een subtiele manier toe te voegen: vaak verwerkt aan de binnenzijde van de bril en soms ook aan de buitenkant. Een apart dessin, trendy vormen, afwijkend kleurgebruik... iedere bril heeft een 'knipoog'. Zonder dat die knipoog direct opvalt. Daarmee wordt de laagdrempeligheid waar Dutz én Nederland om bekend staan behouden.
Dutz maakt een modieuze bril voor iedereen bereikbaar. En met iedereen bedoelen we dan ook iedereen. Daarom is de collectie zeer breed gericht op mannen, vrouwen en kinderen, van 8 tot 88 jaar. Van dames- en herenmodellen tot een uniseks-collectie, een kindercollectie en een collectie voor trendy tieners want. "everybody can be so Dutz!"
Scotch & Soda
Een nieuwe collectie van Nederlandse bodem !
Het in Amsterdam geboren merk dat begon als label voor herenkleding, is een wereldwijd erkende naam. Het merk ontwikkelt ook dameskleding en accessoires en heeft nu meer dan 210 zelfstandige winkels wereldwijd. de ontwerpfilosofie is om te verrassen. De nieuwe brillencollectie bestaat uit zonnebrillen en correctiemonturen.
Huismerk monturen
Naast onze merken hebben wij ook een huismerk collectie !
Kijk hier voor meer informatie over ons huismerk.
Tom Ford - Vasuma - Ray ban - Guess - Komono - Max Mara - Jaquar - Henry JulLien - Look - Menrad - Dutz -
Germano Gambini - Nike - Joshi - Brett - Scotch & Soda.